26 september 2011

Kolkata, India. zo eindelijk stilte ier....laptop te leen waar de letters t niet allemaal van doen (dan maar deels in andere taal)...sorry. de mensen ier zijn zo lief!!! middenin op platteland en wapperende ven tats it maar.... met internet (zonder wireless en maar 1 connection voor de total fabriek; wat zijn wij verwend in NL)!!! keiard werken aan nieuwe samples en productieproces tot en met verzenden doorlopen..superleerzaam en ondertussen contact met al die bijondere mensen ier...zometeen real indiaas maaltje op mn kamer lekker!! kan wel een boek scrijven over alles wat er ier is en leeft alle zintuien staan wijdopen....tuurlijk weet je veel wel al uit eerdere ervarinen maar blijft fascinerend en inspirerend maar ook sad.. mensen in dit dorp zijn aan et overleven: net een ellende van rain..mensen die niet konden werken omdat un uis onderwater stond...en moeten ze zelf maar oplossen....roads not accessable, alles nat en scimmelt...etc .. ondertussen in mijn kamer overal smell of snake poison...ik voel me safe in tis room..maar de mensen in t dorp zijn afraid of snakes maar no keuze just deal met snakes...(leuk zon laptop met kapotte toetsen....weten jullie al welke letters t niet doen?? ik moet er best om lacen..ondanks alle ellende om me een..tot later.S