28 september 2011

Kolkata, India. Werd vandaag gewaarschuwd dat ik toch echt mijn deuren moet dichthouden (werd een beetje gemakzuchtig: heb toch een klamboe) voor..slik...cobra's..en kreeg meteen de horrorstories van de afgelopen weken te horen (ivm met de vele regen zoeken ze hogergelegen land op)..maarrr niemand gewond don't worry. Heb wel door 3 man mijn kamer en tassen laten checken en badkamer raam laten dichttapen want niet dichtging....(hoe dat dan ook gaat haha met een dun touwtje en t raam staat nog steeds open..heb er maar pleepapier tussen gedaan...zouden slangen zich daardoorheen eten??? weet nu ook hoe en wat in case of...eerst kijken voordat je iets pakt , lichaamsdeel afbinden boven de beet..etc...Back to work: vandaag enorm veel geleerd qua productie en merk dat de banden steeds beter en makkleijker worden met de mensen hier...ze durven me makklijker te bellen/aan te spreken..dit is precies waar ik op hoopte en heb daar straks zoveel profijt van in NL..ze zijn zo open/transparant over de gang van zaken. zie steeds beter hoe wanneer ze werken, puja's en moslimdagen doorgenomen..ook handig. hoe hun werkdag eruit ziet en onder wat voor prive omstandigheden ze hier 2 uur reizend helemaal naartoe komen (met al die shit thuis)...dat raakte me gister echt toen ik een van de oudere dametjes aan het werk zag...echt respect! Dit maakt mij nog krachtiger om te zorgen dat onze produkten van www.goodforall.eu goed
moeten verkopen..voor die mensen hier!!!tot latersss